Porady

1. Warto odwiedzać wszelkie napotkane jaskinie,gdyż można w nich znaleźć potwory (EXP), lecz czasami bywa, że potwory są silniejsze, dlatego też lepiej przed wejściem do jaskini zrobić save'a
2. Jeśli gramy łowcą smoków nauczmy się jak najszybciej spuszczani krwi i wyrywania łusek ze smoka. Z krwi smoka wykujemy później potężne miecze, a z łusek nową zbroję.
3. Orkowie w górniczej dolinie można zabić (te, co stoją blisko tarana). Podbiegamy do jakiegoś i walimy go mieczem, ork zaczyna nas gonić, uciekamy wtedy na taran. Ork nie może na niego wejść, więc schodzimy nie za daleko z tarana i zabijamy orka.
4. Walcząc z orkiem 1v1 walmy w niego od boku i stosujmy bloki tak jak on.
5. W 6 rozdziale w Gothic gdy dla Vatrasa dasz Almanch opętanych i dostaniesz doświadczenie pytasz się go czy ma coś do sprzedania, wtedy widzisz almanach opętanych... Bierzesz go, ponieważ nic nie kosztuje i dajesz Vatrasowi znowu... Dostajesz doświadczenie i później jak wyżej... Można nieźle się obłowić doświadczeniem...
6. Sposób na zdobycie smoczej zguby jeszcze w 1 rozdziale: W jaskini, gdzie miecz się znajduje, są 4 szkieletki. Wywabiasz je pojedynczo (tzn. uciekając manewrujesz tak, żeby większość zatrzymała się na skale przy wejściu), po czym pojedynczo zabijasz. Jak wytniesz całość, to łykasz miksturę speeda i nie zważając na 2 paladynów ciemności bierzesz miecz.
7. Jeśli masz pierścień dodający siłę to zakładaj go i ściągaj. W ten sposób będziesz dostawał siłę. Można tak robić bardzo długo ja zdobyłem w ten sposób 12 000 siły, ale pewnie można więcej.
8. W Khorinis trzeba dać Daronowi 1000 sztuk złota to on polepszy na stałe współczynniki, i modlić się w 5 rozdziale przy kapliczkach to tez się polepsza( nie radzę w pierwszych czterech, bo wtedy można wydawać punkty doświadczenia na naukę)
9. Nigdy nie zapisuj się z pochodnią w ręce, bo po wczytaniu stanu gry tracisz tą pochodnie.
10. Jak wiecie poszukiwacze jak się do nich za blisko podejdzie żucają opętanie. Aby temu zapobiec najpierw z niewielkiej odległości strzelmy do niego z kuszy/łuku a potem dobijmy mieczem.
11. Jeżeli uciekasz przed np. Orkiem lub jakimś potworem i nie wiesz czy dalej cię goni wciśnij (domyślnie) "R" podczas biegu. Postać oglądnie się do tyłu. Lecz trochę zwolni bieg.

Powered by dzs.pl & Hosting & Serwery